Ktoré upravujú vzájomné vzťahy medzi prevádzkovateľom (ďalej ako „predávajúci“) a zákazníkom ( ďalej ako „kupujúci“) pri predaji a kúpe tovaru prostredníctvom tejto stránky
Ľubomíra Lovasová - anamo
Štúrova 6
040 01 Košice
email: info@anamo.sk
Tel.č.: 0907 202 415
IČO: 355 61 866
DIČ: 1073614696
č. účtu/IBAN: SK8583300000002900394884
č. živnostenského registra 870-9592
NIE SOM platca DPH
Môžete, ale Nemusíte ! Nákup v mojom internetovom obchode je možný aj bez registrácie priamo v sekcii „Nákupný košík“. Každopádne registrácia Vám uľahčí prehľad o stave vo Vašich objednávkach a zjednoduší ďalšie objednávky.
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom t. j. záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Súčasťou objednávky je aj povinnosť zaplatiť cenu objednaného tovaru.
V objednávke musia byť vyplnené tieto údaje:
- identifikačné údaje kupujúceho
- špecifikácia objednaného tovaru
- cena a spôsob platby za tovar,
- spôsob a miesto dodania tovaru.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený, a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v prípadoch: ak daný tovar medzičasom už nie je k dispozícii. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, a nemá záujem o náhradné plnenie, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po kupujúcom požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom.
V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, budem Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
Ceny výrobkov uvedené na internetovej stránke sú pre kupujúceho konečné. Poplatok za poštovné účtujem zvlášť. Akciové ceny sú platné vždy do dátumu uvedeného v detailoch produktov alebo do vypredania zásob. V prípade dobierky do Českej republiky sa cena vypočíta podľa aktuálneho denného kurzu EUR/CZK.
Po objednaní tovaru Vám zašlem potvrdenie Vašej objednávky. Následne dostanete e-mail, ktorým Vás budem informovať ohľadom objednávky. Od jeho zaslania Vám bude tovar rezervovaný po dobu 5 pracovných dní. Vyzdvihnúť si ho môžete na Štúrovej 6, 1. poschodie, Košice 040 01, kedykoľvek počas otváracích hodín, najlepšie však po dohode pre prípad neprítomnosti. Čo k tomu potrebujete? Vaše meno a číslo objednávky. K prebratiu objednávky si nezabudnite priniesť doklad totožnosti. Ak nemôžete prísť osobne, dajte vedieť e-mailom, kto miesto Vás objednávku prevezme. Bezplatný spôsob dodania tovaru. Balenie zdarma.
Po objednaní tovaru Vám zašlem potvrdenie Vašej objednávky. Následne dostanete e-mail, ktorý Vás bude informovať o vyexpedovaní tovaru. O tom, kedy Vám tovar príde, si prečítate viac v sekcii "Dodacie lehoty". Platba a doručenie na dobierku sú možné iba pre územie Slovenskej a Českej republiky. Poštovné formou dobierky je 3,50 € - pre Slovensko. Balenie zdarma. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viacero zásielok na základe vášho priania doručeného e-mailom, môže byť poštovné účtované za každú zásielku samostatne.
Po objednaní tovaru Vám zašlem potvrdenie Vašej objednávky ako aj pokyny k úhrade. Pamätajte, že bez zaplatenia nebude takáto forma objednávky t. j. zvolená bezhotovostná platba, ďalej spracovaná a bude považovaná za neplatnú.
Po pripísaní platby na môj účet, Váš tovar na Vás bude určite čakať 10 pracovných dní. Vyzdvihnúť si ho môžete na Štúrovej 6, 1. poschodie, Košice 040 01, kedykoľvek počas otváracích hodín, najlepšie však po dohode pre prípad neprítomnosti. Čo k tomu potrebujete? Vaše meno a číslo objednávky. K prebratiu objednávky si nezabudnite priniesť doklad totožnosti. Ak nemôžete prísť osobne, dajte vedieť e-mailom, kto miesto Vás objednávku prevezme. Po tejto dobe Vás budem kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Bezplatný spôsob dodania tovaru. Balenie zdarma.
Po pripísaní platby na môj účet, dostanete e-mail, ktorý Vás bude informovať o vyexpedovaní tovaru na Vami uvedenú adresu. O tom, kedy Vám tovar príde, si prečítate viac v sekcii "Dodacie lehoty".
Poštovné formou bezhotovostnej platby je 3,50 € - pre Slovensko a 4,50 € pre Českú republiku. Balenie zdarma. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viacero zásielok na základe vášho priania doručeného e-mailom, môže byť poštovné účtované za každú zásielku samostatne. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Tovar Vám bude dodaný v krabici.
Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Ak sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, tak je to okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu. Dodacie lehoty závisia od počtu kusov na sklade. Tovar, ktorý je skladom odosielam ihneď – zvyčajne do 5 pracovných dní – najneskôr do 10 dní. Ak si želáte tovar doručiť ku konkrétnemu termínu – prosím informujte ma a pokúsim sa Vám vyhovieť. Hneď ako objednávku odošlem, budem Vás informovať e-mailom do 24 hodín od odoslania. Tovar Vám bude dodaný v krabici.
V prípade akýchkoľvek problémov ohľadom dodania ma prosím kontaktujte luba@anamo.sk alebo 0907 202 415
Bezhotovostný prevod je nutný pre objednávky zo zahraničia t.j. bankovým prevodom na účet predávajúceho podľa pokynov v objednávkovom formulári. Po objednaní tovaru Vám zašlem potvrdenie Vašej objednávky ako aj pokyny k úhrade. Po pripísaní platby na môj účet, dostanete e-mail, ktorý Vás bude informovať o vyexpedovaní tovaru Pamätajte, že bez zaplatenia nebude takáto forma objednávky ďalej spracovaná a bude považovaná za neplatnú. Dodacie lehoty sú zvyčajne 2 – 10 dní, poštovné je 9,90 €. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viacero zásielok na základe vášho priania doručeného e-mailom, môže byť poštovné účtované za každú zásielku samostatne. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie. Tovar Vám bude dodaný v krabici.
Každá zásielka obsahuje aj faktúru, ktorá zároveň slúži ako dodací a záručný list. Prípadne bude zaslaná v elektronickej forme.
Na všetok tovar máte záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Reklamácie v mojom obchode sa riadia podmienkami, ktoré platia v každej bežnej kamennej predajni v súlade so zákonom.
Predávajúci zodpovedá za poškodenie, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim a počas záručnej doby. Záručná doba na všetok tovar objednaný v internetovom obchode www.anamo.sk je 24 mesiacov.
Ak chcete tovar reklamovať, je lepšie, ak mi vopred napíšete e-mail na reklamacie@anamo.sk
Reklamovaný tovar mi následne v nepoškodenom stave zašlite spolu s krátkym sprievodným listom ohľadom reklamovanej závady, alebo požadovanej výmene tovaru spolu s kópiou faktúry. Tovar posielajte doporučene ako list ( lacnejšia forma) alebo balík (nie na dobierku) na adresu:
Ľubomíra Lovasová - anamo
Štúrova 6
040 01 Košice
Tovar určite neposielajte na dobierku. Dobierku nepreberám.
Po prijatí reklamovaného tovaru Vás budem hneď kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a spoločne sa dohodneme na čo najrýchlejšom a najefektívnejšom riešení vzniknutej situácie.
Ak Vašu reklamáciu uznám:
tovar Vám vymením kus za kus a zašlem Vám ho späť na moje náklady,
alebo Vám vrátim peniaze vrátane poštovného a balného.
Za dôvod reklamácie neuznávam opotrebovanie tovaru nosením a praním, ktoré časom prirodzene mení vzhľad výrobku. Reklamáciu určite vybavím čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Hneď čo reklamáciu uzavriem, Vás budem o jej výsledku informovať prostredníctvom e-mailu.
Ak chcete reklamovať tovar zakúpený, alebo vyzdvihnutý na osobný odber v mojej prevádzke a je to pre Vás možné, bolo by skvelé ak prídete osobne. Nezabudnite si so sebou vziať aj pokladničný blok vzťahujúci sa k reklamovanej položke, prípadne iný doklad o úhrade.
Kupujúci je povinný tovar pri jeho prevzatí prehliadnuť. Pokiaľ zistí mechanické poškodenie obalu tovaru, je kupujúci povinný stav tovaru skontrolovať a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení, ktorý podpíše spolu so zástupcom dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie počas dopravy tovaru kupujúcemu nesie dopravca, keďže tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok.
Pokiaľ kupujúci zistí poškodenie, za ktoré zodpovedá predávajúci, je povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu u predávajúceho.
Upozornenie:
Myslite na to že, tovar ktorý ste kúpili inde ako v e-shope www.anamo.sk, alebo v mojej prevádzke, či na predajnej akcii kde som sa zúčastnila, môžete reklamovať iba u predajcu, u ktorého ste tovar kúpili.
Tovar, ktorí ste zakúpili v mojom internetovom obchode www.anamo.sk, môžete podľa zákona bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia, ak sa nejedná o osobitú požiadavku, tovar vyrobený na mieru alebo tovaru kupujúceho určeného osobitne pre jedného kupujúceho! Tovar však nesmie byť poškodený alebo zjavne používaný. Krabicu nevyžadujem vrátiť, ale bolo by to lepšie z dôvodu prepravy. Tovar je potrebné doručiť do 14 dní na moju adresu spolu s Formulárom na odsúpenie – STIAHNUT TU a kópiou faktúry. Na základe toho Vám budú vrátené peniaze na uvedený účet alebo adresu vrátane poštovného taktiež do 14 dní. Najlepšie bude, ak tovar pošlete ako listovú zásielku, alebo balík doporučene, určite nie na dobierku. Dobierku NEPREBERÁM – takže sa Vám zbytočne vráti späť a náklady znášate Vy.
Ako spotrebiteľ ak odstúpite od zmluvy, budete znášať náklady na vrátenie tovaru.
Adresa pre vrátenie tovaru:
Ľubomíra Lovasová - anamo
Štúrova 6
040 01 Košice
v prípade potreby ma kontaktujte: 0907 202 415
Pri ochrane osobných údajov sa riadim Zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Osobné údaje, ktoré ste poskytli a majú povahu osobných údajov sa využívajú len pre účely odoslania objednávky a fakturačné účely. Odoslaním objednávky udeľujete v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v objednávke za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu potrebnú na plnenie zmluvy predávajúcim.
Vaše osobné údaje môžete písomne kedykoľvek upraviť. V žiadnom prípade nebudú poskytnuté na žiadne marketingové účely ani tretím osobám. Všetky Vami poskytnuté údaje sú dobrovoľné. Z čoho vyplýva, že môžete svoj súhlas písomnou formou na hore uvedenú adresu hocikedy odvolať a zrušiť. Do 14 dní od doručenia budú všetky Vaše údaje nadobro vymazané. Osobné údaje na účely newslettra budu uchovávané len pre účely tohto e-shopu po dobu 3 rokov.
Nákup bez poskytnutia osobných údajov
Nakupovať v mojom obchode môžete, samozrejme, aj anonymne. Radi Vás privítam v mojom kamennom obchode na Štúrova 6, Košice.
Nákup prostredníctvom internetového obchodu
Nakupovať prostredníctvom mojho internetového obchodu môžete bez registrácie alebo aj s registráciou. V oboch prípadoch sa, pochopiteľne, nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Pri ich ochrane sa riadime zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
Zaregistrovaním sa na stránke www.anamo.sk alebo odoslaním objednávky nám udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Poskytnutie vašich osobných údajov je samozrejme dobrovoľné. Váš súhlas máte právo kedykoľvek odvolať, a to písomnou formou na našu adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania Vášho súhlasu a údaje budú vymazané.
Nákup bez registrácie
Internetovú objednávku si môžete urobiť aj bez registrácie. Samozrejme, ani v tomto prípade sa nevyhneme spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Budeme od Vás potrebovať najmä tieto osobné údaje:
• meno a priezvisko
• dodaciu a fakturačnú adresu
• telefonický kontakt
• e-mailovú adresu
Vaše informácie využívame výhradne na účely vybavenia objednávky a samozrejme dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim.
Nákup s registráciou
Internetový obchod ponúka zákazníkom možnosť registrácie. V takomto prípade si na stránke www.anamo.sk vytvoríte svoj vlastný profil s údajmi, ktoré môžete opätovne využívať pri každom ďalšom nákupe.
Poskytovanie osobných údajov tretím stranám
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujem a neposkytujeme žiadnym tretím stranám s výnimkou spoločností, s ktorými spolupracujeme pri správnom spracovaní, vybavení a doručení vašich objednávok. K takýmto patria najmä banky- overenie bankového prevodu, Slovenská pošta či iné doručovateľské spoločnosti.
Pre štatistické účely sa vyhodnocujú informácie o používaní našej internetovej stránky www.anamo.sk (napr. odkiaľ bol spravený vstup na našu internetovú stránku). Tieto informácie sú iba číselné (bez osobných údajov) a budú použité za účelom zlepšenia kvality našej internetovej stránky.
Tieto materiály a informácie nesmú byť akokoľvek použité alebo upravované bez môjho súhlasu.
Nariadenie GDPR
Informačná povinnosť prevádzkovateľa podľa článkov 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „Nariadenie“).
V súvislosti so spracúvaním osobných údajov dotknutých osôb prevádzkovateľ týmto poskytuje príslušné informácie podľa článkov 13 a 14 Nariadenia.
Prevádzkovateľ: Ľubomíra Lovasová - anamo, Štúrova 6, Košice 040 01
Kontaktné údaje prevádzkovateľa: Ľubomíra Lovasová - anamo, Štúrova 6, Košice 040 01, tel. 0907 202 415, email: info@anamo.sk
Účely a právne základy spracúvania: prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutých osôb – klientov a zástupcov klientov na nasledovné účely:
E-shop – predaj tovaru zákazníkom e-shopu,
Spotrebiteľské súťaže – organizovanie spotrebiteľských súťaží,
Klienti – plnenie práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvných vzťahov,
Reklamácie – vybavovanie reklamačného procesu.
Kategórie dotknutých osobných údajov: bežné osobné údaje
Kategórie príjemcov osobných údajov: doručovateľské spoločnosti
Prenos osobných údajov do 3. krajín: nie
Doba uchovávania osobných údajov: 10 rokov
Práva dotknutej osoby:
i. právo na prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú,
ii. právo na opravu nesprávnych osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
iii. právo výmaz osobných údajov, ktoré sa jej týkajú,
iv. právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
v. právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej týka,
vi. právo na prenosnosť osobných údajov,
vii. právo kedykoľvek odvolať svoj udelený súhlas na spracúvanie osobných údajov,
viii. právo podať sťažnosť dozornému orgánu.
Vyššie uvedené práva má dotknutá osoba v rozsahu podľa článkov 15 až 21 a článku 77 Nariadenia. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva ústne, písomne alebo elektronicky, cez vyššie uvedené kontaktné údaje. Ak dotknutá osoba požiada o ústne poskytnutie informácií, informácie sa poskytnú po preukázaní jej totožnosti.
Informácie o zdroji osobných údajov: osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby boli získané z nasledovného zdroja: zadávanie kontaktných údajov pri online nákupe zo strany zákazníka
Ďalšia možnosť ako uplatňovať svoje nároky a práva voči mne prostredníctvom alternatívneho on-line riešenia – to sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku – t.j. Internetový obchod.
Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Platformu RSO môžete využiť podaním sťažnosti na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí nemále peniaze a hlavne čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní bez veľkých finančných výdavkov.
Každopádne verím, že sa dohodneme aj bez tretích osôb a celej únie :-))
Dozorný orgán: Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 043 79 Košice 1